Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie modernizace trati Hrušovany n/J - Znojmo
Dvořák, Dominik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářská práce je modernizace trati Hrušovany nad Jevišovkou - Znojmo. Jedná se o zvýšení traťové rychlosti na 200 km/h a prověření možné realizace této rychlosti na stávajícím železničním tělese. Součástí práce byla úprava směrového a výškového řešení dle parametrů vycházejících z normy ČSN 73 6360-1 a jejich posouzení na návrhovou rychlost.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Stavební úpravy traťového úseku Tišnov - Nedvědice pro zavedení 30 minutového taktu osobní dopravy
Moldovan, Lilija ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností návrhu 30ti minutového taktu v úseku Tišnov - Nedvědice a stavebními úpravami spojenými s jejím zavedením. Při zavedení taktu je brán ohled na návaznost stávajících spojů.
Rekonstrukce žst. Holešov
Ludvíková, Lilija ; Šmíd, Jaroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Holešov. Cílem je navrhnout řešení vyhovující kapacitě pro současný provoz a platné legislativě. Požadovány jsou dvě nástupní hrany v délce 130 m umožňujících přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace, úpravy nebo rekonstrukce zhlaví stanice vyvolané vložením nástupišť, maximalizaci traťové rychlosti a návrh konstrukce železničního svršku a spodku včetně odvodnění.
Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk mezi km 35,2 a km 38,2
Benáčková, Jana ; Malý, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 35,2 – 38,2. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.
Investice na trhu kurzových sázek
Říha, Tomáš ; Pálka, Jaroslav (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce dokazuje možnost efektivního investování na trhu kurzových sázek. Mechanismy fungování na tomto trhu jsou důrazně distancovány od jakýchkoliv forem hazardu a přibližovány k principům finančního trhu. Výstup investiční činnosti je vystižen finančním plánem.
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Stará Osada - Táborská
Cíchová, Kristýna ; Všetečka,, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rozšíření městské infrastruktury prostřednictvím nově koncipované dvoukolejné tramvajové trati v lokalitě Židenice. Navržená trasa vede od ulice Bubeníčkova přes Gajdošovu až k Táborské ulici, s důrazem na efektivní napojení na stávající tramvajovou síť směrem do obou trasových směrů. Součástí této práce je také revitalizace prostoru ulice Gajdošovy. Zvláštní pozornost je věnována optimálnímu umístění bezbariérových tramvajových zastávek s hmatovými úpravami.
Jaderná energetika v ČR
Říha, Tomáš ; Bogdálek, Jan (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Práce pojednává o úloze jaderné energetiky v České republice. Analyzuje současný stav české energetiky a predikuje její vývoj do roku 2020. Srovnává možné cesty vývoje a hodnotí je z hlediska ekonomické realizovatelnosti, energetické i politické bezpečnosti a vlivu na životní prostředí. Zabývá se metodami prodlužování životnosti jaderných elektráren a případnou výstavbou nových jaderných zdrojů. Ukazuje historii jaderné energetiky v bývalém Československu a dotýká se problému s jaderným odpadem. Práce poskytuje komplexní přehled o daném tématu a vyzdvihuje další rozvoj jaderné energetiky jako nezbytné součásti energetického mixu.
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Filo, Martin ; Motl, Daniel (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Počet čtyř dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena kompletní rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a je navrženo nové odvodnění stanice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 Říha, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.