|
Simulace hluku vyzařovaného jednostupňovou převodovkou
Motl, Daniel ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Lošák, Petr (vedoucí práce)
Úroveň hluku a vibrací převodovek je dnes jedním z důležitých parametrů pro zákazníky. Tato práce se zabývá výpočtovým modelováním akustického chování a přínosem modelování na návrh zařízení pomocí metody konečných prvků. Analýzy jsou provedeny na třech výpočtových modelech, kde dva z těchto modelů jsou ověřeny pomocí měření. Akustické simulace jsou provedeny v programu FFT ACTRAN.
|
|
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Filo, Martin ; Motl, Daniel (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Počet čtyř dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena kompletní rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a je navrženo nové odvodnění stanice.
|
|
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Svrček, David ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a porovnání technologických postupů pro rekonstrukci traťové koleje č. 1 mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou. Konkrétně rekonstrukcí železničního svršku a železničního spodku ve staničení od km 7,785 598 do km 15,016 545 (mimo úsek km 8,173 463 – km 8,700 000). Cílem diplomové práce je časové a ekonomické optimalizování pracovního harmonogramu variováním pracovních postupů, technologií a mechanizace.
|
| |
| |
| |
|
Materiály pro atypické konstrukce rámů jízdních kol
Motl, Daniel ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje materiálům na atypické rámy kol. Nejdříve krátká historie jízdních kol obecně. Poté obsahuje zadefinování pojmu atypické kolo i se čtyřmi praktickými ukázkami reálně vyrobených takovýchto kol. Dále už přechází k materiálům. Nejdříve jsou zmíněny všechny, jenž se ve světě cykloprůmyslu používají. Aby se z nich následně vybraly pro atypické rámy jen ty nejvhodnější. V závěru této práce jsou vybrané materiály rozebrány podrobněji.
|
|
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Svrček, David ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a porovnání technologických postupů pro rekonstrukci traťové koleje č. 1 mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou. Konkrétně rekonstrukcí železničního svršku a železničního spodku ve staničení od km 7,785 598 do km 15,016 545 (mimo úsek km 8,173 463 – km 8,700 000). Cílem diplomové práce je časové a ekonomické optimalizování pracovního harmonogramu variováním pracovních postupů, technologií a mechanizace.
|
| |
|
Simulace hluku vyzařovaného jednostupňovou převodovkou
Motl, Daniel ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Lošák, Petr (vedoucí práce)
Úroveň hluku a vibrací převodovek je dnes jedním z důležitých parametrů pro zákazníky. Tato práce se zabývá výpočtovým modelováním akustického chování a přínosem modelování na návrh zařízení pomocí metody konečných prvků. Analýzy jsou provedeny na třech výpočtových modelech, kde dva z těchto modelů jsou ověřeny pomocí měření. Akustické simulace jsou provedeny v programu FFT ACTRAN.
|