Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost podniků (CSR) v Jihočeském kraji
NOVÁKOVÁ, Sandra
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Jedná se o oblast ekonomickou, sociální a environmentální. Nejprve jsou rozebrány a popsány tři základní pilíře tohoto tématu, následují základní pojmy a jednotlivé problémy. Cílem práce je také popsat postupný vývoj této problematiky. Další část práce se zabývá praktickou částí, kde bylo použito dotazníkové šetření. V tomto dotazníku jsou respondentům kladeny otázky týkající se problematiky CSR, jak ji vnímají a jak se starají o své zaměstnance. V neposlední řadě také na jejich postoj k životnímu prostředí z environmentálního hlediska. Metodika práce zahrnuje analýzu současného stavu a syntézu dat. Dále identifikaci přínosů a bariér při zavádění CSR. Na závěr práce jsou stanoveny návrhy a zjednodušený postup pro malé a střední podniky (MSP), jak zavést a implementovat CSR do každodenních procesů.
Metodika využití bojových her v prostředí alternativních lesních škol preprimárního a primárního vzdělávání, jako možná prevence šikany a zdravý rozvoj žáků.
Nováková, Sandra ; Kazík, Petr (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Metodika využití bojových her v prostředí alternativních lesních škol preprimárního a primárního vzdělávání, jako možné prevence šikany." poukazuje na oblast her dětí, která je ze své podstaty spojena s takovým fyzickým projevem, že u dospělých jedinců může vzbuzovat nejrůznější obavy. Bojové a úpolové hry, o kterých je řeč, jsou v této diplomové práci uchopeny jako druh her, někdy možná opomíjených, avšak nezbytných pro zdravý vývoj osobnosti dětí. Jestliže je rozvoj dětí a žáků cílem školských zařízení, pak právě možné zařazení bojové a úpolové hry do těchto prostředí se jeví jako vhodně rozvíjející. Alternativní školy, v tomto případě lesní mateřské a základní školy, jsou natolik otevřené inovacím, že si je tato diplomová práce zvolila pro pomyslné zasazení bojové hry do jejich kurikula. Je zde také nastíněn možný kontext mezi vědomou bojovou hrou dětí a jejich vnímání šikany, či případný vliv bojové hry na eliminaci těchto nežádoucích projevů chování. Empirická část formuluje metodický materiál v souladu s blíže popsanou charakteristikou vybraných školských zařízení. Sběr dat probíhá online dotazníkovým šetřením průvodcům lesních mateřských a základních škol. Utváření metodiky ovlivnilo studium relevantních dokumentů a virálních dat s tematikou bojových a úpolových her,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.