National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Is the Language of Science/Technology Manipulative?
Plichta, Lukáš ; Smutný, Milan (referee) ; Walek, Agata (advisor)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku manipulativnosti jazyka v politickém diskurzu. Politické projevy této doby se často věnují velkému množství společenských problémů a mohou být manipulativní. Záměrem této práce je tedy zkoumat důležitost kontroly veřejného diskurzu, který je nezbytný pro reprodukci manipulace v politice. Dále se tato práce zaměřuje na odhalení cílů a prostředků manipulace. Analýza manipulativních strategií Donalda Trumpa v páté kapitole slouží jako nástroj pro úspěšnou identifikaci manipulace. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda je jazyk politiky manipulativní a jak se taková manipulace projevuje.
Is the Language of Science/Technology Manipulative?
Plichta, Lukáš ; Smutný, Milan (referee) ; Walek, Agata (advisor)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku manipulativnosti jazyka v politickém diskurzu. Politické projevy této doby se často věnují velkému množství společenských problémů a mohou být manipulativní. Záměrem této práce je tedy zkoumat důležitost kontroly veřejného diskurzu, který je nezbytný pro reprodukci manipulace v politice. Dále se tato práce zaměřuje na odhalení cílů a prostředků manipulace. Analýza manipulativních strategií Donalda Trumpa v páté kapitole slouží jako nástroj pro úspěšnou identifikaci manipulace. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda je jazyk politiky manipulativní a jak se taková manipulace projevuje.
Attributes of Affluence in Promotion and Education
Juráková, Elena ; Linhart, Zdeněk (advisor) ; Libor, Libor (referee)
The thesis deals with effiency of marketing communications tools used with focus on preschool children. In the thesis are described ways of brain processing of stimuli at preschool age, behavior, ways of education, and view of marketing on children. In analytical part there is tested the strength dependence of relationships between factors: parent, child, sales promotion, audiovisual advertising on television.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.