Original title:
Atributy ovlivňovatele v propagaci a výchově
Translated title:
Attributes of Affluence in Promotion and Education
Authors:
Juráková, Elena ; Linhart, Zdeněk (advisor) ; Libor, Libor (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává o účinnosti marketingových komunikačních nástrojů používaných při zacilování na předškolní děti. V práci jsou popsané způsoby zpracování podnětů mozkem v předškolním věku, chování, způsoby výchovy dětí a pohled marketingu na děti. V analytické časti je testována síla závislosti vztahů mezi faktory: rodič, dítě, podpora prodeje, audiovizuální reklama v televizi. The thesis deals with effiency of marketing communications tools used with focus on preschool children. In the thesis are described ways of brain processing of stimuli at preschool age, behavior, ways of education, and view of marketing on children. In analytical part there is tested the strength dependence of relationships between factors: parent, child, sales promotion, audiovisual advertising on television.
Keywords:
nákupní rozhodování; Předškolní děti; sociální síla; vliv dětí; výchova