Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Filmový marketing
Dudáková, Marta ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent)
Stejně jako v jiných oborech představuje marketing i ve filmovém odvětví jednu ze stěžejních činností, přestože se mnozí tomuto označení brání. Než se film dostane na plátna kin, musí projít různými stádii vývoje od developmentu, přes zafinancování, výrobu a postprodukci až k distribuci. Každá fáze vzniku filmu vyžaduje něco jiného, ale všechny tyto fáze propojují marketingové aktivity filmu. Ve své magisterské práci bych chtěla najít vlastnosti filmu jakožto produktu v rámci teorie marketingového myšlení vzniku a života produktu. Nahlédnu na téma marketingu z obecného hlediska teorie a budu hledat paralely marketingových aktivit výrobců filmů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.