Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.