Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingové strategii značek
Malíková, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem sociálních sítí, jejich stručnou charakteristikou a charakteristikou uživatelů v globálním i regionálním rozlišení. Hlavní část se věnuje marketingu v sociálních médiích a za pomoci publikovaných studií rozebírá aktuální situaci využívání sociálních médií firmami ve světě i v ČR. Dále popisuje a hodnotí nejdůležitější aspekty marketingové strategie pro sociální média, s důrazem na strategie značek. V poslední části práce ukazuje uvedené aspekty na příkladech nejúspěšnějších značek ve světě marketingu v sociálních médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.