Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci
Kapusta, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- Internetem a klade důraz na jeho marketingové využití. Pojednává o historickém vývoji Internetu u nás i ve světě a zkoumá uživatele českého Internetu. Následně jsou probrány výhody a nevýhody Internetu jako marketingového nástroje společně s analýzou médií a přesycenost reklamou. Práce posléze odkrývá některé důležité formy a nástroje internetového marketingu s ohledem na praktickou část této práce. Jde například o virální marketing, buzz marketing či fenomén poslední doby, jímž jsou sociální sítě. V sekci buzz marketing jsou zmíněny osobní zkušenosti z nekalé praxe mediálních agentur. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je proveden sekundární a primární výzkum týkající smyslu a charakteristik se virálních videí. Z těchto analýz vychází výsledné shrnutí klíčových zjištění a doporučení pro tvorbu úspěšných virálních videí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.