Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.