Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová mix minipivovaru Popelín
KOSMA, Arnošt
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy s odbytem a nemusí investovat do reklamy, protože se sem lidé rádi vrací. Největší nebezpečí pro pivovar Popelín a ostatní minipivovary představuje zdražení vstupů, zejména ceny energií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.