Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Zemanová, Petra ; Vičík, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh zlepšení marketingového mixu společnosti Ivánek – Zeman v.o.s. Teoretická část obsahuje definice a pojmy související s tématem marketingu a marketingového mixu. Analytická část zahrnuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, popisuje současný stav marketingového mixu společnosti a zjištěné informace shrnuje ve SWOT analýze. Poslední část práce se věnuje vlastním návrhům řešení, které vycházejí ze zjištěných skutečností v analytické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.