Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.