Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vložení 2D grafiky do scény zabírané stacionární kamerou
Nguyen, Son Hai ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Rozšířená realita zobrazuje další informaci v reálném světě. Hlavním cílem této práce je dosažení přirozeného vzhledu vkládané 2D grafiky do scény pořízené stacionární kamerou. Přestože několik metod řeší problem segmentace popředí, tak většina z nich není dostanečně robustní v růzonorodých scénách. Modifikovaná verze algoritmu ViBe produkuje nejpřesnější výsledky, avšak kvůli popisu alfa masky pouze dvěma hodnotami hrany segmentovaných objektů jsou hrubé. Pro vyhlazení daných hran je použit algoritmus Global Sampling Matting, provedené vyhlazení zlepšuje perceptuální kvalitu alfa masky. Jelikož ViBe nerozlišuje stíny, objevovaly se artefakty po zpětném vložení popředí do scény. Daný problem byl vyřešen navrhnutým algoritmem na segmentaci stínů, který porovnává odstín a texturu mezi modelem pozadí a popředím. Pro odstranění umělého vzhledu vložené grafiky, byl navrhnut algoritmus na propagaci textur. Segmentační a matting algoritmy jsou otestovány na různých datasetech. Výsledný system je následně demonstrován na různých scénách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.