Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pavlíčková, Kamila ; Říha, Milan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Almeto s.r.o., jež se nachází na B2B trhu. V teoretické části je vysvětlena problematika B2B marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a následně marketingového prostředí a jeho analýzy. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy, které popisují současný stav společnosti. Na základě výsledků analýz je vypracován návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace společnosti s důrazem na získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále ke zvýšení povědomí o společnosti a jejích produktech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.