Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Sinn Féin: komparace volebních kampaní ve volbách do Dáilu v roce 2020 a ve Stormontu v roce 2022
Dvouletá, Kristýna ; Špína, Vladimír (vedoucí práce) ; Váška, Jan (oponent)
Bakalářská práce zkoumá politickou komunikaci Sinn Féin na sociálních sítích v kampaních do Dáilu v roce 2020 a do Stormontu v roce 2022. Práce se soustředí na analýzu propagace příspěvků o sjednocení Irska a na využití populistické komunikace. Analýza vychází z modelu politického marketingu Jennifer Lees-Marshmentové. Sinn Féin vykazovala v obou kampaních rysy strany orientované na prodej, tudíž propagovala svůj hlavní politický cíl, sjednocení Irska. Většina příspěvků se ovšem sjednocení netýkala, Sinn Féin v obou kampaních reagovala na potřeby voličů. Strana zároveň vykazuje rysy strany orientované na trh. Strana ve většině příspěvků využívala populistickou komunikaci. V kampani do Dáilu se strana projevila daleko útočněji než v kampani do Stormontu. Bakalářská práce nejprve představuje model politického marketingu Lees-Marshmentové a popisuje nejdůležitější rysy populistické komunikace. Práce se následně zaměřuje na popis zvolené výzkumné metody kvantitativní obsahové analýzy. Teoretická část práce popisuje historii a současnost Sinn Féin a zaměřuje se na postoj strany k populismu. Další část práce je věnována popisu severoirského a irského politického systému. Poslední část se věnuje popisu jednotlivých volebních kampaní. V poslední části práce jsou představeny výsledky práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.