Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Metafora a přirovnání v současné egyptské televizní reklamě
Moustafa, Magda ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Bielický, Viktor (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na pozorování formy specifických jazykových prostředků, a to metafory a přirovnání, v současné egyptské televizní reklamě, konkrétně za posledních pět let (2017-2022). Práce vychází z analýzy reklamních spotů získaných pomocí nahrávek z platformy YouTube. Nahrané reklamní spoty jsou zde pro komplexnější demonstraci výstupů pramenících ze zkoumaných jevů rozděleny na čtyři tematické celky, které zahrnují odvětví potravin, bydlení, kosmetiky a farmacie. Na základě analyzovaných reklamních spotů, jakožto celku, ale především jazykových aspektů, postihuje práce formu metafor a přirovnání jakožto významného prvku egyptské hovorové arabštiny. Klíčová slova: egyptská televizní reklama, metafora, přirovnání, egyptská hovorová arabština

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.