Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti
NOVÁK, Jan
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na kupní cenu nemovitosti. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická literární rešerše, kde jsou popsány základní definice marketingu, marketingové strategie, faktory, které ovlivňují kupní cenu nemovitosti a podmínky pro podnikání v realitním oboru, co se týče realitních zprostředkovatelů. A druhá praktická část, která je zaměřena na vybranou realitní kancelář, její strukturu, fungování a používané marketingové nástroje. Byl popsán vývoj cen bytů a domů v České republice za poslední čtyři roky. Následně se praktic-ká část zabývá porovnáním dvou podobných nemovitostí v období koronaviru a po něm z hlediska použitých marketingových nástrojů k prodeji obou nemovitostí a na konci této části byl porovnán realitní trh a rozdílné marketingové nástroje používané v USA s realitním trhem a marketingovými nástroji v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.