Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
PERZL, Tomáš
Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé. Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu. Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.