Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.