Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Systém pro zjednodušení tvorby umělé inteligence ve hrách
Mašek, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Keznikl, Jaroslav (oponent)
Na tvorbě umělé inteligence (artificial intelligence, dále AI) do počítačových her se v dnešní době běžně podílí lidé, kteří jsou sice specialisty ve svém oboru, ale nejsou programátory. Proto bylo nutné vyvinout nástroj pro tvorbu AI snadno použitelný i bez znalosti programování. Pro tvorbu umělé inteligence se ukázal velice vhodný koncept Behavior trees. Na základě konceptu byl jako součást bakalářské práce vytvořen framework v jazyce C# pro platformu .NET nazvaný Revive, který umožňuje tvorbu umělé inteligence užitím grafického editoru, je snadno implementovatelný ve hrách a poskytuje možnost sledovat průběh rozhodování zapnutím ladícího režimu. Důraz byl kladen především na jednoduchost implementace do hry. Revive lze reálně použít pro tvorbu AI do her. Demonstrace jednoduché simulace, užitím Revive frameworku, je přiložena k této práci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.