Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Role školy při identifikaci a podpoře matematicky nadaných žáků
Kovářová, Renata ; Stejskal, Bohumil (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent) ; Kysučan, Jaroslav (oponent)
Resumé Současná doba klade vysoké nároky na jednotlivé členy své společnosti, zejména co se týká uplatnitelnosti a úspěšnosti, a to jak v dětství, tak i v dospělém životě. Proto je pochopitelné, že si žádná soudobá společnost nemůže dovolit hazardovat s potenciálem jednotlivců. Tuto situaci si uvědomují i představitelé České republiky. Na podporu talentů vznikají nejrůznější projekty, které podporují a oceňují české vědce, např. Projekt Česká hlava, jehož součástí je i Projekt České hlavičky organizovaný od r. 2007 pro české středoškoláky v technických a přírodovědných oborech. Ve spolupráci s předsedou Senátu Parlamentu ČR je od roku 2008 vyhlašovaná soutěž pro evropské středoškoláky Innovating Minds. Všichni odborníci, kterých se daná problematika dotýká, si uvědomují fakt, že počet úspěšných členů společnosti je ovlivněn efektivní podporou nadaných dětí již od útlého věku. Žáci s mimořádným nadáním, jak je specifikuje naše legislativa, jsou v nárocích na vzdělávání postaveni na stejnou úroveň jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Současným trendem ve výchově a vzdělávání zmíněné skupiny žáků je nejvyšší možná míra integrace v závislosti na stupni požadovaných speciálních potřeb. Tento nárok se bezprostředně dotýká i dětí a žáků mimořádně nadaných a je prioritou Vyhlášky č. 73/2005 Sb. i...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.