Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Komunikační strategie Knižního klubu
Adamcová, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií nakladatelství Knižní klub od založení v roce 1992 až do konce roku 2013. Knižní klub patří mezi nakladatelství, které převážně v devadesátých letech formovalo svým obchodním modelem českou knižní kulturu. Až do nedávna bylo součástí světového mediálního koncernu Bertelsmann, který po celém světě provozoval knižní kluby už od začátku padesátých let minulého století. Do České republiky vstoupil krátce po revoluci a přinesl celou řadu doposud zakázaných titulů. Ediční politika představovala směs kvalitní světové literatury a také celou řadu dobře prodejných knih, které kopírovaly aktuální čtenářské trendy. Vzhledem k tomuto faktu se v práci zaměřuji na historické pozadí a jeho ovlivňování ediční politiky. Následně se zaobírám vývojem knižního trhu v české společnosti po roce 1989. Na příkladu Knižního klubu, který prošel změnou od převážně distributorské společnosti až po plnohodnotné nakladatelství, zkoumám komunikační aktivity nakladatelství v širším socio-kulturním kontextu. Komunikační strategie byla sledovaná prostřednictvím klubových katalogů a médií. Vzhledem ke studiu na katedře Mediálních studií je součástí textu také mediální obraz ve společensko-kulturních přílohách Víkend Mladé fronty Dnes, Salon Práva a kritickém měsíčníku Literární noviny,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.