Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Hodnocení a klasifikace žáka ve výtvarné výchově na základní škole
Paulíčková, Kateřina ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice hodnocení a klasifikace žáka ve výtvarné výchově. Cílem diplomové práce je popsat podobu hodnocení a klasifikace výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy u vybraných pedagogů. V návaznosti na cíl práce byly položeny následující otázky: Jakým způsobem učitelé hodnotí žáky ve výtvarné výchově? Odpovídá jejich hodnocení následně klasifikaci? Je podle učitelů výtvarné výchovy klasifikace nezbytná? Na co učitelé kladou důraz při hodnocení výtvarného výkonu žáka? V rámci této práce byl proveden kvalitativní výzkum. Mezi vybrané metody výzkumu patří pozorování vyučovacích hodin vybraných učitelů výtvarné výchovy a následné rozhovory s nimi. Každý z učitelů učí na základní škole výtvarnou výchovu a další předmět. Mezi stěžejní závěry výzkumu patří zjištění, že hodnocení je podle respondentek činnost, která pomáhá učiteli v kritickém zhodnocení žákovské práce, kritéria hodnocení ani forma hodnocení nejsou u respondentek jednotné a představy o hodnocení a klasifikaci se mnohdy liší od pozorované reality. Dále respondentky hodnotí i klasifikují rozdílným způsobem. Jednoznačně se však shodly na důležitosti klasifikace ve výtvarné výchově. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, klasifikace, výtvarná výchova, učitel

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.