Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vzdělávání a rozvoj ředitelů základních škol v kontextu strategického myšlení
Hubert, Vlastimil
Diplomová práce se věnuje problematice oblasti strategického řízení v práci ředitele školy. V teoretické části identifikujeme postavení ředitele školy v rámci předpokladů k manažerskému řízení a definujeme možnosti jeho vzdělávání. Tato část je koncipována nejen jako odborné východisko pro praktickou část, ale současně jako prostředek k získání základního přehledu z oblasti strategického řízení ve vazbě na výkon funkce ředitele školy. Text souvisle přechází od odborného vymezení k hlavním strategickým dokumentům v práci ředitele. Zabývá se předpoklady pro výkon činnosti ředitele, kompetenčním modelem a popisuje aktuální možnosti systémového vzdělávání ředitelů v oblasti strategického řízení a plánování včetně nejčastěji preferovaných metod vzdělávání. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření a následných řízených rozhovorů identifikuje a analyzuje důležitost strategického plánu rozvoje školy (koncepce rozvoje školy) z pohledu ředitelů základních škol. Zjišťuje, jak vnímají ředitelé důležitost strategického řízení a jaké jsou jejich aktuální potřeby v dalším vzdělávání zaměřených na tuto problematiku. Na základě doplňujících řízených rozhovorů předkládá návrh modulárního programu dalšího vzdělávání, který vychází z vyjádřených potřeb respondentů. Text pracuje s ředitelem školy jako s...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.