Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Procedural Level Generator with Unity Integration
Nepožitek, Ondřej ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Černý, Vojtěch (oponent)
Procedurální generování obsahu je technika, která se v některých videohrách používá mimo jiné pro zvýšení zážitků z opakovaného hraní. V naší předchozí práci (Nepožitek, 2018) jsme implementovali algoritmus pro procedurální generování 2D úrovní. Na vstupu dostane algoritmus množinu povolených tvarů místností a graf, který říká, jak mají místnosti být mezi sebou propojené. Výstupem algoritmu je půdorys, který obsahuje všechny zadané místnosti a respektuje jejich propojení. V první částí práce řešíme některé nedostatky naší předchozí práce. Původní algoritmus je rozšířen o několik vylepšení, například o lepší podporu propojení místností krátkými chodbami, nebo třeba o možnost generování takzvaných plošinovek. Dále se zaměřujeme na zrychlení algoritmu a zkoumáme, jak se rychlost algoritmu liší na různých vstupech. V druhé částí práce se zaměřujeme na integraci algoritmu do herního engine Unity. A v poslední části práce ukazujeme, že náš algoritmus je schopen produkovat úrovně podobné těm, které lze nalézt ve dvou populárních hrách - Enter the Gungeon a Dead Cells. Výsledkem práce je algoritmus, který je rychlejší než jeho předchozí verze, obsahuje několik vylepšení a lze použít v herním frameworku Unity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.