Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketing v pojišťovnictví
Marinč, Lukáš
Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy prostředí podniku Halali - všeobecná pojišťovna, a.s. vytvořit komunikační mix pro podnik. K vytvoření analýzy jsou použita sekundární data dostupná z výročních zpráv, pro přizpůsobení mixu jsou použita primární data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Odpovědi byly sbírány na internetu a celkem se ho zúčastnilo 100 respondentů. Po analýze podniku je vytvořen komunikační mix přizpůsobený tak, aby odpovídal specifikům pojistných produktů a výsledkům dotazníkového šetření mezi klienty pojišťoven. Vzhledem k rozvoji online marketingu, je větší část zaměřena právě na něj, pro respondenty byl jedním z nejdůvěryhodnějších i nejčastějším, se kterým se setkávají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.