Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Eliáš, Daniel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na pozměňovací návrhy současně uplatňované marketingové strategie společnosti Letiště Brno, a.s. tak, aby byla v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli. Teoretická část práce se zabývá pochopením oblasti marketingu a dále popisuje leteckou dopravu a fungování letišť. V praktické části je provedena analýza současného stavu a na základě zjištěných skutečností jsou vytvořeny vlastní návrhy a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.