Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Segmentace českého trhu na základě příspěvků neziskovým organizacím
Slezáková, Pavla ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice segmentace českého trhu na základě přispívání neziskovým organizacím. Neziskové organizace v posledních letech čelí tvrdé kritice a jejich činnost je částí veřejnosti označována za zbytečnou, i proto počet jejich přispěvatelů setrvale klesá. Práce si klade za cíl charakterizovat segment přispěvatelů a pomoci tak neziskovým organizacím lépe zacílit jejich marketingové a fundraisingové aktivity. První část práce představuje pojem neziskových organizací, jejich ekonomicko-právní ukotvení a některá specifika jejich marketingové komunikace. Vyložen je teoretický rámec tržní segmentace a jsou popsány zásadní segmentační přístupy. Druhou částí práce je výzkum založený na analýze MML-TGI dat, jehož cílem je porovnat skupinu přispívajících a nepřispívajících a odhalit, jak se skupiny navzájem liší.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.