Název: Segmentace českého trhu na základě příspěvků neziskovým organizacím
Překlad názvu: The Segmentation the Czech Market based on the Donations to Non-Profit Organizations
Autoři: Slezáková, Pavla ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílený marketing; fundraising; MML-TGI; Neziskové organizace; segmentace; trh; fundraising; market; MML-TGI; NGOs; segmentation; targeted marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110402

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405715


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet