Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Učení se žáků z edukativního materiálu sledované oční kamerou
Krejčí, Alžběta ; Kekule, Martina (vedoucí práce) ; Snětinová, Marie (oponent)
Tato práce byla zaměřená na sledování průběhu čtení učebního textu (1 strana učebnice fyziky pro ZŠ) žáky a na to, jaký vliv na něj mají otázky k textu doplněné. Sledování proběhlo metodou oční kamery a výzkumu se účastnilo 12 žáků a 1 vyučující, všichni ze středních škol. Žáci, kteří měli k dispozici otázky, se textu věnovali téměř dvakrát déle. Obecně žáci věnovali minimální pozornost doprovodnému vizuálnímu materiálu (obrázky, grafy). Žáci, kteří četli text s otázkami, obrázkům a grafů věnovali pozornosti více, než žáci s textem bez otázek. Analýzy gaze plotů a rozhovorů ukázaly, že žáci občas vyhledávají nebo si zapamatují pouze klíčové pojmy bez kontextu, což v některých případech vede k chybnému pochopení daného pojmu nebo tématu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.