Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Politický marketing Sinn Féin mezi lety 1996-2007
Kratschmer, Adam ; Kasáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šlosarčík, Ivo (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem politického marketingu severoirské strany Sinn Féin v období mezi lety 1996-2007. Práce je rozdělena do tří kapitol na základě volebních období do Severoirského fóra a následně do Severoirského shromáždění. Sinn Féin během tohoto období prošla značným vývojem. Tento vývoj je rozdělen do fází, které následně pomohou určit, jakým typem strany je Sinn Féin v rámci typologie stran Jennifer Lees- Marshmentové. Sinn Féin se během zmíněného období přesunula ze strany orientované na produkt (POP) ke straně orientované na prodej (SOP). Strana postupně proměnila svůj přístup v politice. Z původní extrémistické strany, která není ochotná participovat na dění v zemi, se stala nejen mainstreamovou, ale také druhou nejsilnější stranou v rámci Severního Irska. Strana v průběhu několika období profesionalizuje komunikaci nejen v rámci strany samotné, ale také komunikaci strany vůči médiím. Postupně se jí podařilo vytvářet nový "produkt", který se zakládá na podpoře mírového procesu a Velkopáteční dohody. Postupem času ale strana naráží na problémy v souvislosti s polovojenskou organizací IRA, se kterou byla Sinn Féin v minulosti spojena. Vzhledem k posunu Sinn Féin na stranu orientovanou na prodej a fáze průzkumu trhu si strana uvědomila škodlivost tohoto problému a postupně v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.