Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.