Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Společenská odpovědnost firem a její role v komerčních komun ikacích
Pilná, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Zábranský, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem konceptu společenské odpovědnosti firem - Corporate Social Responsibility. Na praktickém příkladu společnosti Vodafone Czech Republic a.s. je názorně ilustrováno, jak koncept funguje v reálných podmínkách. Práce je uvedena teoretickou částí, která představuje konkrétní formy a oblasti CSR, dále její přínosy a nástroje, kterými je CSR komunikována. Následující kapitoly shrnují současný stav vývoje společenské odpovědnosti v zahraničí a v České republice. Poslední kapitola se věnuje trendům a vývoji konceptu do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.