Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR
Jelínková, Anna ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pivoda, Radomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací českých hudebních interpretů, konkrétně jak by měli hudební interpreti efektivně komunikovat se svými posluchači. Cílem práce je analyzovat a sestavit optimální postup pro rozvoj komunikace hudebního interpreta v rámci české hudební scény. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu, používaných komunikačních a mediálních kanálů v rámci hudební scény a také vymezuje pojem hudební průmysl ČR. Praktická část je tvořena dvěma kvalitativními výzkumy týkající se komunikace hudebních interpretů a posluchačů v hudebním průmyslu ČR a navrženou metodikou marketingové komunikace včetně rad a doporučení pro začínající hudební interprety. Přínosem práce je použití metodiky jako reference a doporučení pro hudební interprety, jak komunikovat s posluchači za účelem získávání nových posluchačů a budování si vlastního publika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.