Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketing luxusní značky Dior
Sedláková, Pavla ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Horáková, Iva (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje s vybranými metodami bakalářské práce a hypotézami. Součástí práce je analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání značky Dior a pojmu luxus. Praktická část také obsahuje rozhovory s módními bloggerkami a jejich pohledu na luxus, luxusní značky a značku Dior.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.