Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.