Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
The impact of recent trends in dieting on consumer behaviour in Czech republic in marketing
Černý, Matej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje vliv alternativních trendů ve stravování na chování spotřebitelů v České republice. Alternativní strava a zdravý životní styl jsou v dnešní době populární témata a v této souvislosti velké množství spotřebitelů mění své preference přechodem k alternativním typům stravování. Tyto změny ovlivňují výrobce, kteří se musí přizpůsobit požadavkům trhu, což následně ovlivňuje marketingovou orientaci na dané spotřebitele. Cílem práce je proto zhodnotit aktuální trendy ve stravování a ukázat jejich vliv na chování spotřebitelů. Cílem práce je také navrhnout marketingové doporučení v souvislosti s novými trendy a zhodnotit jejich finanční náročnost. Práce se zaměřuje na podrobný popis aktuálních trendů ve stravování, zdravotní dopady vybraných typů stravování a jejich aktuální výskyt v České republice. Analýza je založena na kvalitativním výzkumu v podobě polostrukturovaných rozhovorů a kvantitativním výzkumu v podobě dotazníkového šetření. V práci jsou taktéž využita agenturní data MML-TGI a aktuální vědecké studie. Na základě polostrukturovaných rozhovorů a metody otevřeného kódování jsou v práci odkryty významné kategorie, které ovlivňují vybrané spotřebitele. Následně je v práci pomocí mnohonásobné regresní rovnice odhadnut vliv konkrétních stylů stravování na zdravý životní styl spotřebitelů. Výsledky ukazují, že aktuální trendy ve stravování mají významný vliv na orientaci spotřebitelů ke zdravému životnímu stylu. V rámci regresní analýzy jsou také odkryty i další faktory, které ovlivňují orientaci spotřebitelů ke zdravému životnímu stylu. Z výsledků vyplývá, že alternativní styly stravování nemusí být automaticky spojené s vyšší finanční náročností. Na základě výsledků z výzkumu jsou v práci navrhnuta komplexní marketingová doporučení. Doporučení jsou zaměřena na efektivní propagaci výrobků, potenciální podnikatelské příležitosti a doporučení, jak přistupovat ke spotřebitelům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.