Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Šottová, Barbora ; Klusáček, Jan (vedoucí práce) ; Kohoutek, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá situací inkluzivního vzdělávání po zavedení novely č. 82/2015 Sb. školského zákona. Jsou zkoumány problémy a oblasti zlepšení, které nastaly po implementaci novely z pohledu pracovníků pedagogicko-psychologických poraden. V rámci této práce byly provedeny polostrukturované rozhovory s poradenskými pracovníky. Byly identifikovány faktory dlouhodobě ovlivňující pracovní podmínky v poradnách: podfinancování českého systému školství, krátká tradice inkluzivního vzdělávání na českých školách a nedostatečná personální obsazenost poraden. Mezi hlavní oblasti zlepšení patří větší spolupráce se školami a nový způsob poskytování podpůrných opatření, která jsou nyní nároková. Naopak problematickou oblastí je nárůst objemu činností pro poradenské pracovníky. Tato situace je nutí ke strategiím, které snižují kvalitu jejich práce, což má výsledný vliv na samotné děti se speciálními vzdělávacími potřebami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.