Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vliv mediální logiky na prezentaci islámu ve vybraných denících na příkladu teroristického útoku na Charlie Hebdo v roce 2015
Jačková, Kateřina ; Štechová, Markéta (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem islámu a jeho prezentací v rámci mediální logiky vybraných seriózních deníků. Práce je rozdělená do dvou částí, v teoretické seznamuje se základními pojmy týkajícími se mediální logiky zpravodajství a s ní spojenými koncepty. Zabývá se zde také samotným islámem, jeho historickým ukotvením v rámci Evropy a České republiky, základními pojmy, které se k islámu vážou, i koncepty, které jsou s ním spojovány. V části empirické prostřednictvím kvantitativní analýzy nejprve zjišťuje, jak se změnilo prezentování islámu týden před teroristickým útokem na redakci Charlie Hebdo v Paříži v lednu 2015 a týden po něm. V části kvalitativní je pozornost upřena na samotné tvůrce mediálních obsahů v rámci zpravodajství. Pomocí kvalitativní analýzy, konkrétně metodou zakotvené teorie, se zabývá rozhovory s autory článků. Její snahou je lépe porozumět tomu, co nejvíce konstruovalo novinářův postoj k tématu islámu a co vede novináře - v rámci seriózního tisku - k tvorbě výsledného obsahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.