Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Specifika diagnostiky školní zralosti u dětí s mentálním postižením
Klausová, Markéta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku diagnostiky školní zralosti u dětí s mentálním postižením. Práce se věnuje teoretickým poznatkům ve vztahu k předškolnímu věku a také konkrétně u dětí s mentálním postižením. Popisuje školní zralost dítěte a pohled na ní u nás i v zahraničí. Zahrnuje také problematiku školní zralosti u dětí s mentálním postižením. Práce se dále zaměřuje na diagnostiku školní zralosti a na prostředky a nástroje, které jsou při diagnostice školní zralosti využívány. Práce dále přibližuje principy dynamické diagnostiky, jako možného přístupu k diagnostice školní zralosti u dětí s mentálním postižením. Cílem práce je zmapovat postupy pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center pro děti a žáky s mentálním postižením, které jsou využívány k diagnostice školní zralosti u dětí s mentálním postižením a tyto postupy mezi sebou porovnat. Klíčová slova: dítě předškolního věku, dítě s mentálním postižením, školní zralost, diagnostika školní zralosti, dynamická diagnostika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.