Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Masová média a politické rozhodování
Jandová, Denisa ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Kubišová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce zkoumá podstatu a funkci masmédií ve společnosti. Zabývá se teoretickým popisem, vývojem a účinky, které mohou masmédia na příjemce mediálního obsahu mít. Popisuje také stručný vývoj fotografie, která je především v tištěných médiích významným komunikačním prostředkem. Práce se zabývá technikami úprav, které mohou formovat mediální sdělení. Podstatná část práce je věnována politickému marketingu, který je uplatňován v politické komunikaci. V předvolebním období hrají významnou roli volební kampaně, prostřednictvím kterých získáváme nejvíce informací o kandidátech. Politické strany si v rámci volební kampaně nastavují vlastní komunikační strategii a využívají média při šíření svého volebního programu. Práce nabízí analytický pohled na funkci politické komunikace v rámci médií a míru ovlivňování obsahu zpravodajství v konceptu nastolování agendy. Cílem je poukázat na možné působení masmédií a politické komunikace na veřejnost při volebním rozhodování. Analýza se zabývá předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Zkoumá komplexní pohled na volební kampaně ČSSD, Hnutí ANO a KSČM a sleduje, do jaké míry tyto strany pracují s nástroji politického marketingu a jakým způsobem se prezentují v tištěných médiích - MF Dnes, Právu a Blesku. Na druhou stranu...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.