Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Umělá inteligence do hry Desktop dungeons
Černý, Vojtěch ; Děchtěrenko, Filip (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Počítačové hry žánru rogue-like jsou subžánrem počítačových RPG her pro jednoho hráče mezi jejichž znaky patří procedurálně generované prostředí a vysoká obtížnost. Uspět v nich je pro umělou inteligenci (AI) těžkou úlohou. Proto jsme implementovali framework pro tvorbu umělých hráčů pro rogue-like hru Desktop Dungeons. Rozebrali jsme možnosti přístupů k AI, a nakonec použili genetický algoritmus rekombinující hladové strategie. Výsledné AI hrálo hru na úrovni průměrného lidského hráče, vyhrávajíc v 72 % her. Tyto výsledky a framework mohou být použity ke zlepšení rogue-like her, procedurálních generátorů obsahu a umělé inteligence v podobných prostředích. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.