Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Vývoj stylu reklamy po roce 1989 ( na příkladu vybraných produktů)
Valná, Martina ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy, zvláště televizní, od roku 1989 až do současnosti. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se historie reklamy, její funkce a cílů, typologie reklamních relací a přesvědčovacích prostředků. Dále se speciálně zabývá reklamou televizní. V druhé části práce je provedena podrobná analýza konkrétních televizních reklam, která využívá poznatky představené v teoretické části práce. Analýza se týká reklam na mléčné výrobky (jogurty) a reklam na prací prostředky. Aby byly poznatky a výsledky snadno ověřitelné, předmětem výzkumu jsou všechny reklamy běžně dostupné na internetových portálech. Cílem práce je popis všech stálých i nově užívaných jevů, prostředků a postupů, kterými na nás televizní reklama působí. Důraz je kladen především na verbální stránku, okrajově se výklad dotýká i stránky audiovizuální. Klíčová slova Reklama, vývoj, jazyková analýza, mléčné výrobky, prací prostředky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.