Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Peterka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010 Cíle: Cílem mé diplomové práce bude na základě pozorování a vlastní aktivity popsat marketingovou komunikaci MS v basketbalu žen 2010. Práce by měla sloužit jako popis jednotlivých částí marketingové komunikace sportovní akce. Cílem je vytvořit popisem vzniku a fungování marketingové komunikace v praxi návod pro jednu z možností, jak sestavit marketingovou komunikaci sportovní akce. Metody: Hlavní metodou je popisná analýza. Práce využívá také evaluaci, návrh a demonstraci. Ze zjištěných dat je vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že všechny složky marketingové komunikace by měly být vzájemně propojené a uvažovat jedna druhou. Nejvíce se práce věnuje oblasti Public Relations, kde se klade důraz především na dosažení potřebné popularity. Používají se jak specializovaná, tak masová média. Informační tok od sportovní organizace k zástupcům médií by měl dodržovat rovnováhu mezi kvantitou a kvalitou. Klíčová slova: marketingová komunikace, basketbal, SWOT analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.