Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Analýza návštěvnosti kulturní organizace a marketingové metody jejího zvýšení na příkladu pobočky Městské knihovny Praha-Ďáblice
Kebza, Vladimír ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti kulturních organizací, konkrétněji pak veřejných knihoven. Teoretická část práce nejprve definuje základní pojmy, dále představuje marketingové nástroje z různých úhlů pohledu a v poslední řadě se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem práce je navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti pobočky Městské knihovny Praha - Ďáblice. Toho je dosaženo v empirické části práce, a to prostřednictvím zkoumání marketingových nástrojů výše uvedené instituce v kontextu jejího prostředí, dále analýzou interního dokumentu MKP, který sleduje návštěvnost všech poboček knihovní sítě, a konečně vyhodnocením orientačního průzkumu, který byl realizován prostřednictvím internetového dotazníku. Klíčová slova Knihovna, marketing, návštěvnost, analýza, Ďáblice

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.