Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Dyspraxie a její reedukace v mladším školním věku
Roškotová, Irena ; Hátlová, Běla (vedoucí práce) ; Čichoň, Rostislav (oponent)
Název: Dyspraxie a její reedukace v mladším školním věku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bylo posoudit, jak fyzioterapeutem sestavené cvičení ovlivní život žáka základní školy s diagnostikovanou dyspraxií, dysgrafií a dysortografií. Metody: Byla použita metoda dlouhodobého pozorování vybraného žáka v jeho obvyklém prostředí. Pro zjištění osobní, rodinné a školní anamnézy byla aplikována metoda řízených i otevřených rozhovorů s rodiči a pedagogy. Dále byly provedeny testy laterality a zkoušky jemné a hrubé motoriky. Výsledky: Výsledky měly potvrdit zda pravidelnost cvičení na protažení, posílení a následné uvolnění zlepší jemnou a hrubou motoriku žáka s dyspraxií. Zda také dovednosti získané během pravidelné rehabilitace přispějí k začlenění žáka s dyspraxií do kolektivu chlapců a povede k jeho větší samostatnosti. Po sestavení cvičebního plánu a jeho pravidelného cvičení bylo zaznamenáno posílení svalového korzetu celého těla a zlepšení koordinace. Po pravidelném cvičení na jemnou a hrubou motoriku jsme registrovali uvolnění pravé ruky a tím zlepšení grafomotoriky. Klíčová slova: dyspraxie, dysgrafie, dysortografie, specifické poruchy učení, lateralita, jemná a hrubá motorika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.