Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva
Dvořák, Michal ; Čipera, Jan (vedoucí práce) ; Bílek, Martin (oponent) ; Havlíček, David (oponent)
12. Shrnutí Nakonec jsem dospěl k závěru, ževšechny stanovené hlavní i dílčícíledisertační práce byly spIněny a stanovená výzkumná hypotéza byla potvrzena. Z ana|ýzy výukových programů a elektronických učebnic jsem usoudil' žena našem trhu není dostatečně kvalitní didaktický prostředek. Dotazníkovéšetřenízjišťujícízájem mezi učitelia mezi žáky o IFP potvrdilo soudobý trend pouŽívánípočítačůve vzdělávání. Dále sejednoznačně prokázalo, Že o daný didaktický prostředek (IFP) bude zájem na obou stranách. TaktéŽ většina učitelůby přivítala námi zdůrazňovanou možnost zasahovat do obsahu programu dle svých potřeb. o vhodnosti zvolené technologie - DHTML, kterou byl IFP vytvořen, jsem se přesvědčil prostřednictvím besed, diskusí a dotazníkovéhošetření. Z tohoto šetřeníje patrné,žeučite|ése základní počítačovougramotností a s alespoň elementární znalostí HTML mohou do IFP |ibovolně zasahovat' upravovat a přizpůsobovat jej' a to pod|e vnějšícha vnitřních podmínek procesu osvojování učiva. Tímto způsobem mohou učitelé žákůmposkytovat materiály k aktuá|ním otázkám chemického vzdé|ávání, Na základě zjištěných skutečnostíjsem vyfvořil interaktivní flexibi|ní program ,,Chemie Síryoo, a to tak aby v návaznosti na reformu ško|stvíbyly splněny veškeré poŽadavky na moderní didaktický prostředek určenýpro samostudium. Vytvořený...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.