Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Vliv metody simulace v konstruktivistické výuce cizích jazyků na komunikační ostýchavost studentů vysokých škol nefilologického zaměření
Smejkalová, Kateřina ; Poláčková, Věra (vedoucí práce) ; Píšová, Michaela (oponent) ; Kasíková, Hana (oponent)
Předložená disertační práce se zabývá zmapováním modernizačních trendů v oblasti výuky cizích jazyků, přičemž zvláštní pozornost je věnována konstruktivistickému přístupu a metodě simulaci a jejímu užití ve výuce cizích jazyků na vysokých školách. Zkoumána je především problematika vlivu preference metody simulace u studentů vysokých škol na percepci jejich komunikační ostýchavosti. Výsledky výzkumného šetření v této práci odhalily, jednak že preference metody simulace je ovlivňována úrovní vybraných vnitřních charakteristik studentů (jejich motivací, úrovní jejich jazykové kompetence) a dále, že současně tato preference metody simulace souvisí i se subjektivně vnímanou úrovní komunikační ostýchavosti studentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.