Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti práce je všeobecné vymezený marketing jeho podstata a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společnosti včetně analýzy trhu a konkurence. V práci je přestavená analýza marketingové komunikace, SWOT analýza a taktéž analýza databázi klientu společnosti TheRoom. Přínosem práce je především komplexní pohled na společnost a jej marketingovou komunikaci, jako aj na celý trh únikových her, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj této společnosti a odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.